logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۶
[ شناسه خبر : ۴۰۴۹۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان خبر داد:

نظارت بر سرویس مدارس و زیباسازی شهر

نظارت-بر-سرویس-مدارس-و-زیباسازی-شهر
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان از آمادگی شهرداری زنجان برای بازگشایی مدارس خبر داد و گفت: در این راستا اقدامات قابل‌توجهی در سطح شهر زنجان انجام شده و همچنان ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ منصور مرادلو امروز در جلسه علنی شورا از آمادگی کامل شهرداری برای بازگشایی مدارس خبر داد و اظهار کرد: اقدامات قابل‌توجهی برای آماده‌سازی مدارس زنجان توسط شهرداری زنجان انجام شده است.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این زمینه، گفت: در حال حاضر شاهد انجام اقدامات خوبی در سطح شهر، از جمله آسفالت‌ریزی معابر هستیم. همچنین، نظارت بر سرویس مدارس و ساماندهی آن به شهرداری‌ها واگذار شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با تأکید بر اهمیت نظارت بر سرویس مدارس، افزود: در آینده نزدیک، جلسه‌ای با دستگاه‌های متولی برگزار خواهیم کرد تا اطمینان حاصل کنیم که در آستانه بازگشایی مدارس، هیچ مشکلی در خصوص سرویس‌دهی به دانش‌آموزان وجود نداشته باشد.

وی همچنین اعلام کرد: ۱۷ شرکت با شهرداری زنجان قرارداد بسته‌اند و اولیای دانش‌آموزان می‌توانند برای ثبت‌نام سرویس مدارس به این شرکت‌ها مراجعه کنند.

مرادلو با تأکید بر اینکه شهرداری بر روند ارائه خدمات سرویس به دانش‌آموزان نظارت خواهد کرد، گفت: در صورت هرگونه شکایت از سوی اولیا، می‌توانند به سازمان حمل و نقل شهرداری مراجعه کنند.

وی از اولیای دانش‌آموزان خواست تا برای استفاده از خدمات سرویس مدارس، فرزندان خود را در سامانه سپند ثبت‌نام کنند و همچنین اعلام کرد که آژانس‌ها نیز برای ارائه خدمات به دانش‌آموزان آماده‌اند و قیمت‌ها و شرایط قراردادها مشخص شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در ادامه به اقدامات شهرداری در راستای استقبال از مهر اشاره کرد و گفت: شهرداری زنجان با انجام اقداماتی مانند شستشوی معابر، رنگ‌آمیزی ورودی مدارس و زیباسازی شهر، برای بازگشایی مدارس آماده می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: براساس گزارش آموزش و پرورش، بیش از ۲۲۳ هزار دانش‌آموز در استان زنجان مشغول به تحصیل خواهند بود که بیش از ۵۰ درصد آن‌ها در شهر زنجان تحصیل می‌کنند. شهرداری زنجان آمادگی خود را برای همکاری با آموزش و پرورش در راستای بازگشایی مدارس اعلام کرده است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر